Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 36
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 44853 razy i ma 35 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna Gość

Status: Nieobecny

Dokumentacja nauczyciela wspomagającego.

Witam.
Jestem nauczycielem wspomagającym w klasie V. W tym roku zorganizowano klasę integracyjną (pierwszą w szkole).

Proszę o wskazówki w jaki sposób mogę zorganizować sobie dokumentację.

Jak na razie każdemu dziecku założyłam oosbny segregator, w którym znajduje się orzeczenie, opinia z Poradni.

Jestem na etapie zakładania zeszytu obserwacji. W jaki sposób najlepiej sformułować potrzebne do obserwacji sfery dziecka - czy mają to być opisy ogólne (typu: rozwój umysłowy...) czy może lepiej szczegółowo (czytanie, pisanie, zachowanie na lekcji).

---
magda
[2005-09-14 20:59:17] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna Gość

Re: Dokumentacja nauczyciela wspomagającego.

Magda, sprawdź pocztę. Może się przydać do tego zeszytu obserwacji.
---
George
[2005-09-14 22:08:39] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna Gość

poproszę też o jakieś podpowiedzi co do dokumentacji n-la wspomagającego dziękuję
---
dominika
[2005-09-19 18:41:42] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna Gość

poproszę też o jakieś podpowiedzi co do dokumentacji n-la wspomagającego dziękuję
---
dominika
[2005-09-19 18:42:17] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna Gość

---
dominika