Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 3
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 4265 razy i ma 2 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna Gość

Status: Nieobecny

Współpraca z urzędem pracy

Pracuję jako doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej od września tego roku. Chciałabym się dowiedzieć jakie formy współpracy z urzędem pracy może realizować szkolny doradca zawodowy. Co się najlepiej sprawdza? Czy w ogóle urzędy pracy są zainteresowane współpracą ze szkołą?
---
Ala
[2005-11-09 15:10:05] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna kasia4

smile   Re: Współpraca z urzędem pracy

hej! jestem liderem klubu pracy i doradcą zawodowym w urzędzie pracy. wszystko zależy jakie zasady współpracy uzgodnisz. dużo zależy od dobrej woli. moje propozycje: organizowanie spotkań z młodzieżą uczącą się i udzielanie inf. przez lidera i doradcę o usługach urzędu dla osób zarejestrowanych, przekazywanie inf. nt możliwości odbycia ciekawych praktyk czy staży przez młodzież (do urzędu b, dużo wpływa takich inf.), zaprosiłabym również lidera/ doradcę by poprowadził zajęcia/ warsztaty z młodzieżą. są to moje propozycje. najlepiej pogadać z doradcą/liderem i coś wspólnie ustalić pozdro smile
[2006-08-11 15:04:09] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna mlorenc

Re: Współpraca z urzędem pracy