Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 2
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 2725 razy i ma 1 odpowiedź Nastepny wątek
Kobieta dorotunia

Status: Nieobecny

Umowa na czas określony czy nie określony

Może ktoś wyjaśni mi jak to jest z tymi umowami o pracę.
Od grudnia 2005 roku jestem nauczycielem mianowanym. Dnia 31,08,2006 r kończy mi się 3 umowa zawarta na czas określony. Dzisiaj rozmawiałam z Dyrektorem i zaproponował mi umowę (czwartą) na czas określony roczną lub na 2 lata. Czy tak może zrobić? Przecież powinnam mieć już umowę na czas nieokreślony. Pomóżcie.

----------------------------------------
[Edytuj 1 razy, ostatnio edytowany przez dorotunia (at) 2006-08-26 20:27:10]
[2006-08-25 19:50:14] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna jacko

*
Status: Nieobecny

Re: Umowa na czas określony czy nieokreślony

nie może tak zrobić jeśli są spełnione poniższe warunki okreslone w KN:
Art. 10 ust5. Stosunek pracy z nauczycielem mianowanym i z nauczycielem dyplomowanym nawiązuje się na podstawie mianowania, jeżeli:
1) posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych;
3) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie;
4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie;
5) posiada kwalifikacje wymagane do zajmowania danego stanowiska;
6) istnieją warunki do zatrudnienia nauczyciela w szkole w pełnym wymiarze zajęć na czas nieokreślony.