Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 30
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 16663 razy i ma 29 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna bartka

Status: Nieobecny

Re: Test diagnozujący preferowany styl uczenia się:wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk, dotykowiec

Witam. Mogę również prosić o przesłanie mi tego testu oraz innych używanych przez pedagoga. Dziękuję.
mój e-mail: benia5@poczta.onet.eu
[2007-08-24 21:32:13] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Kobieta magas

Re: Test diagnozujący preferowany styl uczenia się:wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk, dotykowiec

Jestem początkującym pedagogiem, zbieram wszystkie materiały, które pozwolą mi na konstruktywną i rzetelną pracę w zawodzie. Bardzo proszę o przesłanie wszelkich testów, ankiet, które mogą pomóc mi w pracy. Z góry serdecznie dziękuję!!!

Mój email: mstawiak@wp.pl
[2007-09-12 23:09:11] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Kobieta lubasqa

Witam, ja również poprosze o ten test- wykorzystam w pracy. dzieki
[2007-09-17 14:37:26] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość    9377583 [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna nicka77

Witam, ja również poprosze o test- jestem początkującympedagogiem i zapewne wykorzystam te materiały w pracy. dzieki

Mój email: evil77@op.pl
[2007-09-22 22:21:54] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna emili

jeśli masz ten test to i ja bardzo proszę na adres emili@interklasa.pl