Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 13
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 2594 razy i ma 12 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna nalo

Status: Nieobecny

smile   co sadzicie o sklepiku szkolnym - szkodliwe produkty

Mam prośbę do kogoś doświadczonego. Pracuję jako pedagog w szkole podstawowej i gimnazjum - zespół szkół. Nurtuje mnie taka sprawa, a mianowicie: dzieciaczki szczególnie te mniejsze kupują na terenie naszego szkolnego sklepiku dużo " badziew". W naszym sklepiku jest dużo rzeczy typu picie w podobnej butelce do dyzodorantu w kulce, psikadła z dużą zawartością wielu odmienników chemicznych, nie wspomę i niebezpiecznych zakrętkach, które moga utkwić w ustach podczas otwierania zębami, papiery barwione, chipsy, cola itp....Fakt są drożdżówki i mamy mleko z agencji, ale bardzo dużo dzieciaków objada się z samego ranka tymi świnstwami. Ja jestem młodym nauczycielem i młodą osoba pracuję w szkole dopiero, a może już aż 6 lat i zastanawim się jak mogła bym rozwiązać ten problem. Byłam dziś u dyrekcji i ona twierdzi że w tamtym roku zabroniła pani sklepikarce tylko słonecznik sprzedawać, ale jak znajdę jakiś przepis to porozmawiamy. No i co wy o tym sądzicie. Działać nie działać może jestem za bardzo nadgorliwa?????????????
[2007-12-05 17:37:04] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna jacko

*

Re: co sadzicie o sklepiku szkolnym - szkodliwe produkty

a po co dyrekcji przepis??? skoro to sklepik działający w szkole i ktoś najmuje pomieszczenie i prowadzi działalność to wystarczy, ze dyrekcja pójdzie do sklepiku popatrzy co tam jest oferowane i da pani prowadzącej listę produktów, których sobie w tym sklepiku nie życzy...