Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS

Skocz do »

Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 7
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 3774 razy i ma 6 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna betrisa

Status: Nieobecny

zmiana przepisów odnośnie liczby dzieci? proszę o pomoc

Jestem nauczycielem wspomagającym w 1 klasie gimnazjum integracyjnej, która liczy 27 osób (4 orzeczenia) reszta uczniów z problemami, opiniami, drugoroczni. Klasa została nazwana w zasadzie dość dziwnie (ogólno-integracyjna). Ponoć zmieniły się przepisy odnośnie liczby uczniów. Szukam, ale nigdzie nie znalazłam. W tej klasie praktycznie nie da się normalnie pracować. Nie wiem jak mam pełnić rolę nauczyciela wspomagającego w takich warunkach. Dopiero początek roku a ja już mam dość jak pomyślę sobie co będzie dalej. Jeżeli ktoś wie coś na temat zwiększenia liczby uczniów w takiej klasie to proszę o jakiś link. Byłabym bardzo wdzięczna. Potrzebuję aktualnych przepisów.
[2008-09-03 18:46:10] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Kobieta magdh

Re: zmiana przepisów odnośnie liczby dzieci? proszę o pomoc

Nic mi o tym nie wiadomo ;/

Skoro zmieniły się przepisy, to poproś wskazanie takiego przepisu...
----------------------------------------
pozdrawiam
[2008-09-04 09:51:26] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna betrisa

Dziękuję za odpowiedź. Dzisiaj rozmawiałam z dyr. ;( teraz były argumenty,że to kwestia oszczędności miasta. Cóż,jak osiwieję to zawsze jest fryzjer;( Pozdrawiam.
[2008-09-04 19:31:50] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Kobieta magdh