Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS


Skocz do »
 
Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 2
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 1803 razy i ma 1 odpowiedź Nastepny wątek
Kobieta tofik1

Avatar użytkownika


Dołączył: 2008-09-19
Postów: 11
Status: Nieobecny
confused   Pomoc dla mlodych pedagogów

Mam pomysl aby tu przy tym wądku wpisywaly sie osoby które rozpoczely prace z dziećmi uposledzonymi i nie maja zielonego pojecia jak zabrac się do pisania IPETów i programów do zajęć rewalidacyjnych.Niech proszą o poradę, a pedagodzy z duzym doświadczeniem chcący podzielić się wiadomościami, przykladowymi programami oferowali swoją pomoc. Sama jestem taka osobą, ma zajęcia z dziećmi z upośledzeniem glębokim, umiarkowanym i i znacznym -nauczanie indywidualne.A także zajecia rewalidacyjne z dwójka dzieci z upośledzeniem lekkim uczęszczające do szkoly masowej.W imieniu moim i reszty prosze o pomoc i radę.Mój adres elmcz5@wp.pl
[2008-09-19 21:17:03] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
Mężczyzna rom50

Avatar użytkownika


Dołączył: 2006-01-24
Postów: 295
Status: Nieobecny
Re: Pomoc dla mlodych pedagogów

Rany boskie, a czemu te dzieci nie są w szkole specjalnej?
Przecież to dla nich straszna krzywda taki pobyt w szkole masowej. Podstawowym zadaniem rewalidacji dziecka upośledzonego jest budzenie wiary we własne siły i jak to się ma do rzeczywistości w szkole masowej, gdzie dzieci widzą, że wszyscy inni są lepsi od nich?O całej reszcie już nie wspomnę.
----------------------------------------
"Trzeba z żywymi na przód iść, po życie sięgać nowe, a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę."
(A.Asnyk)
[2008-09-21 20:08:11] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
[Pokaż wątek w wersji do wydruku] [Nowy wątek]