Strona główna forum Witaj Nieznajomy   | Zaloguj się   
  Szukaj  
  Strona główna  | Najświeższe wątki  | Kto jest obecny  | Lista użytkowników  | Szukaj  | Pomoc  | Źródła RSS


Skocz do »
 
Status wątku: Aktywny
Wszystkich postów w tym wątku: 1
Autor
Poprzedni wątek Ten wątek był oglądany 1645 razy i ma 0 odpowiedzi Nastepny wątek
Mężczyzna szkolnatapeta



Dołączył: 2012-10-24
Postów: 3
Status: Nieobecny

www.szkolnaTapeta.pl KONKURS dla szkół ponadgimnazjalnych (nauka przez działanie)

TYTUŁ:
www.szkolnaTapeta.pl KONKURS dla szkół ponadgimnazjalnych (nauka przez działanie) / Innowacyjny projekt.

TEKST NA WWW:

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym / ogólnopolskim konkursie, który został objęty
Honorowym Patronatem przez Minister Edukacji Narodowej (MEN).

Innowacyjny projekt www.szkolnaTapeta.pl / KONKURS Moja Szkolna Tapeta jest skierowany do szkół ponadgimnazjalnych, które chcą w innowacyjny sposób:
• zachęcić uczniów do nauki przez działanie,
• oraz chcą wesprzeć cele zawarte w programie profilaktycznym i wychowawczym szkoły.

Jak to jest możliwe?
1.) Wystarczy wejść na stronę www.szkolnaTapeta.pl i przystąpić do bezpłatnego / innowacyjnego projektu.
2.) Uczestnicząc w projekcie szkoła może dodatkowo wziąć udział w bezpłatnym / ogólnopolskim konkursie informatycznym „Moja Szkolna Tapeta” (realizowanym we współpracy z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu).
Jest on skierowany do wszystkich uczniów klas szkół ponadgimnazjalnych.

Zadaniem ucznia jest samodzielne przygotowanie grafiki komputerowej (tapety) w jednej z dwóch Kategorii:

Kategoria I : „Ważna dla mnie kampania społeczna” (dowolnie wybrana przez ucznia
np. „Palenie szkodzi zdrowiu”, „Zasady bezpieczeństwa w Internecie”, „Zwierzę też czuje!”
lub inny, bardzo ważny temat społeczny dla ucznia, który chce bardzo przedstawić).
Kategoria II : „Tapeta komputerowa mojej szkoły” (dowolna interpretacja graficzna ucznia,
która przedstawia jego szkołę z jak najlepszej strony za pomocą tapety komputerowej).

Realizowane cele dzięki partycypacji w KONKURSIE (nauka przez działanie):
/ Rozwijanie wiedzy informatycznej wśród młodzieży szkolnej.
/ Promowanie kampanii społecznych przez uczniów wśród uczniów.
/ Wykorzystanie programów komputerowych do kształtowania uwagi i spostrzegawczości.
/ Stworzenie uczniom możliwości sprawdzenia własnej wiedzy i umiejętności.
/ Rozwijanie aktywności poznawczej i twórczej młodzieży.
/ Wyzwolenie ducha rywalizacji.
[2012-10-24 08:57:14] Pokaż post w wersji do wydruku        Wyślij wiadomość [Odnośnik] Zgłoś szkodliwy lub obraźliwy post  Skocz na górę 
[Pokaż wątek w wersji do wydruku] [Nowy wątek]