|
Strona główna
| Najświeższe wątki
| Kto jest obecny
| Lista użytkowników
| Szukaj
| Pomoc
| ![]() |
![]() |
Forum Interkl@sy » Lista wszystkich forów » Forum: Forum ogólne » Wątek: „The Good Start Method for English” - nauczanie języka angielskiego w oparciu o Metodę Dobrego Startu. |
|
Wszystkich postów w tym wątku: 1 |
Autor |
|
![]()
|
„The Good Start Method for English” - nauczanie języka angielskiego w oparciu o Metodę Dobrego Startu. Prowadzący dr Katarzyna Maria Bogdanowicz Anna Przewłócka Miejsce szkolenia: Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości Sp. z o.o. ul. Woronicza 15 lokal 100, 02-625 Warszawa Termin 18-19 lutego 2017r. Godziny sobota: 10:00 - 16:00 niedziela: 09:00 - 15:00 Koszt 350zł Czas trwania 16 godzin dyd. ADRESACI SZKOLENIA Szkolenie kierowane jest do: nauczycieli języka angielskiego uczących dzieci 5-7-letnie (przedszkolaki i dzieci w wieku wczesnoszkolnym) oraz starsze dzieci z trudnościami w uczeniu się lub niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim nauczycieli innych języków obcych (pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego) uczących dzieci z wymienionych grup nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej (pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego) uczących dzieci z wymienionych grup studentów i absolwentów wszystkich kierunków filologicznych (pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego) wszystkich chętnych, np. rodziców (pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego) OPIS: The Good Start Method For English (GSM) autorstwa prof. Marty Bogdanowicz, dr Katarzyny M. Bogdanowicz i dr Marty Łockiewicz to najnowszy program Metody Dobrego Startu®. GSM to nowa metoda nauczania języka angielskiego, która jednocześnie zapewnia wspomaganie rozwoju psychicznego (poznawczego, językowego, intelektualnego) i ruchowego dzieci, co podnosi gotowość uczenia się, a tym samym zwiększa jego skuteczność. Proponowany program może znaleźć zastosowanie w grupie 5–7-latków, a więc dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Może też być wykorzystany do nauki języka angielskiego dzieci z ryzykiem zaburzeń uczenia się. Program został opisany w podręczniku „The Good Start Method For English. Metoda Dobrego Startu® we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego”, który zawiera scenariusze zajęć w języku angielskim. Do podręcznika dołączona jest teczka z materiałami oraz 2 płyty CD z piosenkami. Szkolenie prowadzone jest po polsku z elementami zajęć praktycznych w języku angielskim. CEL SZKOLENIA: Przedstawienie „The Good Start Method for English” (GSM) – najnowszego programu „Metody Dobrego Startu®” przeznaczonego do nauczania języka angielskiego 5–7-latków, który jednocześnie zapewnia wspomaganie rozwoju psychoruchowego, co podnosi efektywność uczenia się. Uczestnicy zdobędą wiedzę o podstawach teoretycznych GSM, strukturze i organizacji zajęć, a także poznają szerokie możliwości zastosowania metody (między innymi w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi). Rozbudowana część praktyczna szkolenia pozwoli uczestnikom na samodzielne prowadzenie zajęć z dziećmi po zakończeniu szkolenia. PROGRAM SZKOLENIA: PROGRAM KURSU (teoria z praktyką): Pierwszy dzień szkolenia (8 godz. dydaktycznych, w tym przerwy): Wykład nr 1: Charakterystyka rozwoju dzieci 5-7-letnich oraz pozadydaktyczne czynniki wpływające na tempo nauki i postępy dzieci. Wykład nr 2: Metodyka nauczania języków obcych dzieci w wieku 5-7 lat. Wykład nr 3: Metoda Dobrego Startu® (MDS) M. Bogdanowicz (geneza,założenia, zastosowanie i skuteczność). Wykładnr 4: The Good Start Method for English (GSM) – nowy program MDS: projekcja i omówienie filmu pt. „The Good Start Method for English. Teaching English to Young Learners and Supporting Development” (analizafilmu z komentarzemidyskusją), cele i założenia GSM, zastosowanie programu GSM (m.in. wiek), materiał graficzny, językowy i muzyczny, organizacja zajęć prowadzonych programem GSM. Drugi dzień szkolenia (8 godz. dydaktycznych,w tym przerwy): Warsztat nr 1: Struktura zajęć GSM (w tym śpiewanie piosenek w języku angielskim). Warsztat nr 2: Poprowadzenie jednych zajęć przez wykładowcę z uczestnikami odgrywającymi role dzieci wg gotowego scenariusza GSM. Dyskusja. Warsztat nr 3: Poprowadzenie każdej części zajęć przez innego uczestnika szkolenia z pozostałymi uczestnikami odgrywającymi role dzieci wg gotowego scenariusza GSM. Dyskusja. Wykład nr 5: Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na zajęciach GSM – na przykładzie ryzyka dysleksji, SLI, dyspraksji, ADHD i inteligencji poniżej przeciętnej. Warsztat nr 4: Planowanie scenariuszy w 3-osobowych grupach i ich prezentacja na forum. Dyskusja. Podsumowanie zajęć i pytania. Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości ul. Woronicza 15 lok. 100 02-625 Warszawa 228479542 cwro@cwro.edu.pl http://www.cwro.edu.pl/ |
||
|
[Pokaż wątek w wersji do wydruku] [Nowy wątek] |